Exit Korona

Exit Korona -hankkeella pyritään edesauttamaan alueen toimijoita kehittämään uusia liiketoimintamalleja.

Korona-epidemia on vaikuttanut voimakkaasti palvelualan toimijoihin ja erikoiskauppaan Torniossa, kuten myös muualla maailmassa. Hankkeen avulla pyritään edesauttamaan toimijoita kehittämään uusia liiketoimintamalleja palvelumuotoilun keinoin, minkä yhteydessä tarkastellaan myös muita innovaatioita ja sähköisen liiketoiminnan sekä markkinoinnin tarjoamia mahdollisuuksia. Exit Korona -hankkeessa selvitetään ja konseptoidaan paikallisten yritysten yhteistä markkinoinnillista yhteenliittymää ja markkinointikonseptia, jonka avulla pyritään nostamaan erityisesti yhteisöllisyyttä ja kaupankäyntiä talousalueella.

Hankkeen päätavoitteet

  1. Palvelumuotoilulla lisää myyntiä, kannattavuutta ja markkinoinnillista yhteistyötä.
  2. Sähköisen liiketoiminnan ja markkinoinnin kehittäminen info- ja workshop tilaisuuksien avulla sekä yhteistyön hyödyntäminen markkinoinnissa.
  3. Innovatiivisilla ratkaisuilla kohti kasvua ja turvallista palveluprosessia.

Hankkeen rahoitus

Hankkeen päärahoittajana on Lapin liitto.
Hankkeen Kustannusarvio 111 111 €, josta

  • EAKR- ja valtion rahoitus 100 000 €
  • kunnan rahoitus 11 111€

Toteuttaja

Hankkeen toteuttajana toimii Team Botnia Oy (Business Tornio).

Hyödynnätkö sosiaalisen median tarjoamia mahdollisuuksia markkinoinnissasi?

Sosiaalinen media on nykyisin tärkein markkinointikanava ja lyhin tie asiakkaan luo. Somessa on helppo kommunikoida asiakkaiden kanssa persoonallisella tavalla, sellaisella, johon vanhat markkinointikanavat eivät ole taipuneet.

Julkaisemme 10 lyhyen ”Sosiaalisen median arkikäyttöä yrityksille” valmennusvideon sarjan. Videot ovat lyhyitä, joten niitä voi ajatella ”alkupaloina” omaan tekemiseen. Videoilla esitellään tärkeimmät kanavat, annetaan vinkkejä kanavien hallinnasta ja oman yleisösi löytämisestä sekä paljon muuta.

Toivomme, että videot antavat tietoa, uusia ajatuksia ja rohkeutta tarttua somemaailman mahdollisuuksiin!

Tästä pääset katsomaan kaikki videot yhtenä soittolistana.

Videoiden aiheet

  1. LinkedIn yritykselle
  2. Tärkeimmät kanavat
  3. Kanavien perustaminen
  4. Creator Studio & kuinka tehdä mielenkiintoista somea?
  5. Yrityksen Tone of Voice somessa
  6. Somen analytiikka ja algoritmit
  7. Palvelumuotoilu
  8. Turvallisuus someviestinnässä
  9. Webinaarin järjestäminen
  10. Youtube-kanavan perustaminen
  11. Verkoston hyödyntäminen sosiaalisessa mediassa
Sivun alkuun