Hallintokoordinaattori

Business Tornio on Tornion kaupungin ja alueen yritysten omistama elinkeinoyhtiö. Yrityksen tehtävänä on yritysneuvontapalvelut, toimintaympäristön kehittäminen ja alueen elinvoimaa tukevien markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteuttaminen. Etsimme nyt tiimiimme hallintokoordinaattoria.

Tule mukaan osaksi ketterää kehitysyhtiötä!

 Tehtäviisi kuuluvat mm.

  • Asiakirjojen ja dokumentaation laadinta, ylläpito ja arkistointi.
  • Taloushallinnon tehtäviä, laskujen käsittely, seuranta, laskuttaminen ja maksaminen, sekä tilitoimistoyhteistyö.
  • Henkilöstöasioiden hoitaminen, matkavaraukset, tilojen varaukset ja työvälineiden hankinta.
  • Asiakasrekisterin ylläpitoon liittyvät tehtävät.
  • Tapahtumien, tilaisuuksien ja kokousten järjestämiseen liittyvät tehtävät.
  • Hankkeisiin liittyviä avustavia ja koordinoivia tehtäviä.

 

Mitä odotamme sinulta?

  • Aktiivisuutta ja täsmällisyyttä asioiden hoitamisessa.
  • Hyvää tekstintuotantokykyä ja toimistotyöhön liittyviä tietoteknisiä taitoja.
  • Sujuvaa suomen ja englannin kirjallista ja suullista taitoa, muu kielitaito, esimerkiksi ruotsi, katsotaan eduksi.
  • Arvostamme kokemusta projektien hallinnasta ja järjestelmällistä työskentelyotetta, hyvää organisointikykyä ja tiimityöskentely taitoja.
  • Soveltuvaa koulutusta ja kokemusta
  • Asiakaspalveluhenkistä ja ratkaisukeskeistä asennetta.
  • Ennen kaikkea sinulla on loistavaa asennetta, pelisilmää ja muutenkin hyvää meininkiä omassa tekemisessäsi.

 

Paikka täytetään 1.6.2023 alkaen / sopimuksen mukaan.

Hakemus ja ansioluettelo palkkatoiveineen tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen marko.alamartimo@tornio.fi 14.04.2023 mennessä otsikolla ”Hallintokoordinaattori”.


Lisätietoja

Hallintokoordinaattori

Tilaa Business Tornion uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeemme, pysyt ajan tasalla Tornion tapahtumista, hankkeista, yritysuutisista ja mahdollisuuksista. Uutiskirje ilmestyy joka kuukausi. Muista pitää sähköpostiasi silmällä!